Publicat: Vineri 10-oct-2025 21:07 - Autor: Mihai Gabriel Arsene - Afișat de 2.750 oriVoi câtă răbdare aveți atunci când apelați la un call center pentru a rezolva o problemă? Prin intermediul celor de la Observatorul Prahovean aflăm cum funcționează noua abordare Vodafone când vine vorba de o problemă tehnică ce trebuie rezolvată cât [...]
Publicat: Duminică 7-sep-2025 12:00 - Autor: Szilárd-Ervin Szőgyényi - Afișat de 1.250 oriDacă ți-ai pierdut vreodată răbdarea cu meniurile automate de la serviciile de relații cu clienții, s-ar putea să vrei să încerci una dintre cele mai simple „scurtături” care circulă online: apăsat repetitiv pe # sau 0 până când sistemul cedează și te [...]
Publicat: Luni 15-apr-2024 11:58 - Autor: Mihai Gabriel Arsene - Afișat de 4.625 oriDacă a trebuit să luați legătura cu un retailer în ultimele luni, probabil că ați observat că mulți au apelat la un chatbot / robot pentru a vă răspunde la mesaje. eMAG, de exemplu, a eliminat numerele de telefon din secțiunea Suport, lăsând la dispoziția [...]