Știri despre: Call Center pe Mobilissimo.ro

Vrei să îți rezolvi problema cât mai rapid? Vodafone îți cere 2 euro pentru a intra în apel direct cu un operator

Vrei să îți rezolvi problema cât mai rapid? Vodafone îți cere 2 euro pentru a intra în apel direct cu un operator

Publicat: Vineri 10-oct-2025 21:07 - Autor: Mihai Gabriel Arsene - Afișat de 2.750 oriVoi câtă răbdare aveți atunci când apelați la un call center pentru a rezolva o problemă? Prin intermediul celor de la Observatorul Prahovean aflăm cum funcționează noua abordare Vodafone când vine vorba de o problemă tehnică ce trebuie rezolvată cât [...]
Hack-ul care enervează roboții telefonici, dar funcționează (uneori)

Hack-ul care enervează roboții telefonici, dar funcționează (uneori)

Publicat: Duminică 7-sep-2025 12:00 - Autor: Szilárd-Ervin Szőgyényi - Afișat de 1.250 oriDacă ți-ai pierdut vreodată răbdarea cu meniurile automate de la serviciile de relații cu clienții, s-ar putea să vrei să încerci una dintre cele mai simple „scurtături” care circulă online: apăsat repetitiv pe # sau 0 până când sistemul cedează și te [...]
Retailerii online sunt obligați să aibă oameni cu care clienții pot vorbi direct, nu doar roboți (inclusiv eMAG, Altex și alți comercianți)

Retailerii online sunt obligați să aibă oameni cu care clienții pot vorbi direct, nu doar roboți (inclusiv eMAG, Altex și alți comercianți)

Publicat: Luni 15-apr-2024 11:58 - Autor: Mihai Gabriel Arsene - Afișat de 4.625 oriDacă a trebuit să luați legătura cu un retailer în ultimele luni, probabil că ați observat că mulți au apelat la un chatbot / robot pentru a vă răspunde la mesaje. eMAG, de exemplu, a eliminat numerele de telefon din secțiunea Suport, lăsând la dispoziția [...]
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×